luni, 21 mai 2012

Tablou capace - colectie personala


De mai mult timp am vrut sa fac aceasta rama din capace pe care am vazut-o in cartea lui Stewart si Sally Walton - "Eco Deco". Asa ca am dat sfoara-n tara ca imi trebuie capace de bere si de suc. Toti prietenii mei au inceput adune pentru mine capace astfel incat am umplut destul de repede o sticla de plastic de 10 litri.. Am confectionat si rama, am gaurit capacele (cu ceva ajutor) si ieri m-am apucat de lucru.



Ce va trebuie:
-rama lemn (a mea are dimensiunile: L=50cm, l=40cm, adancime=6 cm)
-capace de bere sau suc (pe care trebuie sa le gauriti cu un cui in mijloc)
-sarma (eu am folosit sarma de cupru de 1 mm, dar e un pic cam moale)
-adeziv
-clesti
-pensule, culori acrilice
-smirghel
-lac de lemn
si multa, multa rabdare
Cum procedam:
Am luat rama, am gaurit-o in functie de cum am vrut sa fie modelul, apoi am dat cu smirghel si am colorat-o cu acrilice. Dupa ce s-a uscat, am aplicat 2 straturi de lac de lemn. Am lasat la uscat.
Am luat o bucata lunga de sarma si am inceput sa realizez modelul. Am inceput de jos, insirand pe sarma capacele. Am realizat modelul trecand cu sarma prin rama si formand buclele. La inceputul si la sfarsitul modelulul am securizat sarma si am atasat cate un capac peste ea ca s-o ascund.
Apoi am confectionat rotocoalele din sarma, pe care le-am lipit pe rama.
Pe locurile ramase goale de pe rama, am lipit capace de bere si de suc.
Si e gata. Mai trebuie doar sa-i atasez o agatatoare.

Arata bine, nu-i asa?



2 comentarii:

  1. Cate capace.Superb tabloul.
    Si produsele reciclate pot deveni adevarate comori.
    Spor la creat produse cat mai frumoase in continuare!

    RăspundețiȘtergere